Uwolnij moc skalowalności i elastyczności w swoim sklepie internetowym dzięki migracji przestarzałego rozwiązania do nowoczesnego podejścia, które oddziela część wizualną od logiki biznesowej.
Migracja starej platformy eCommerce do architektury headless może być złożonym i wymagającym procesem. Wymaga ona dokładnej analizy przedwdrożeniowej i przygotowania strategii migracji. W tym celu musimy rozumieć z jakimi wyzwaniami wiąże się migracja i znać kilka potencjalnych przeszkód, które należy wziąć pod uwagę:
Jednym z największych wyzwań w migracji eCommerce jest migracja danych. Musimy zapewnić, że wszystkie dane klientów, historia zamówień, informacje o produktach i inne krytyczne informacje zostaną bezproblemowo przeniesione na nową platformę.
Wiele firm wykorzystuje dedykowane funkcjonalności i integracje. Migracja na nową platformę przeważnie będzie wymagała ponownego wdrożenia tych elementów, co może być czasochłonne i kosztowne. Musimy wziąć to pod uwagę na etapie analizy przedwdrożeniowej.
Podczas procesu migracji mogą być potrzebne przestoje w działaniu starej platformy, które mogą mieć wpływ na sprzedaż i przychody. Istotne jest, aby zminimalizować przestoje i zapewnić, że witryna będzie działać praktycznie bez przerwy.
Migracja eCommerce może mieć znaczący wpływ na rankingi wyszukiwarek. Musimy tak zaplanować migrację, żeby utrzymać rankingi SEO i ruch podczas procesu migracji.
Klienci oczekują płynnych zakupów, a wszelkie zakłócenia podczas procesu migracji lub całkowicie odmienna architektura informacji mogą mieć wpływ na ich wrażenia. Kluczowe jest, aby nowa platforma była przyjazna dla użytkownika i zapewniała klientom doskonałe wrażenia zakupowe oraz nie zmuszała klienta do nauki obsługi sklepu na nowo.
Migracja do nowej platformy headless będzie wymagała przeszkolenia Twojego zespołu, żeby zrozumiał nowe rozwiązanie i nie miał problemu z jego obsługą.
01. Analiza przedwdrożeniowa
02. Przygotowanie planu migracji
03. UX/UI Projekt
04. Stworzenie i wdrożenie nowej platformy
05. Utrzymanie i wsparcie
06. Integracje z zewnętrznymi platformami
W życiu mam szczęście do ludzi. Poznanie zespołu Rigby to potwierdza. Praca z nimi to ciągły rozwój i świetna przygoda. Nasze pomysły i strategia z ich pomysłami, wiedzą i doświadczeniem w efekcie dały świetny sklep internetowy.
Medusa.js to silnik headless eCommerce typu open source, który umożliwia tworzeni wysoce konfigurowalnych rozwiązań.
Saleor to silnik headless eCommerce typu open source, który umożliwia tworzenie wysoce skalowalnych platform.
Strapi to open source headless CMS, który umożliwia łatwe zarządzanie treścią w platformie eCommerce.
Next.js to open source framework, który umożliwia tworzenie szybkich, elastycznych i przyjaznych dla SEO aplikacji internetowych.
W zależności od zakresu i skali projektu, cena może wynosić między kilka a kilkaset tysięcy złotych. Jeśli chcesz poznać przybliżoną cenę Twojego projektu, skontaktuj się z nami.
Budowa sklepu internetowego składa się z kilku etapów, od pomysłu i planowania, przez kodowanie i wdrażanie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, sprawdź podstronę - Jak pracujemy.
Ustalenie wspólnego celu jest ważnym aspektem udanej współpracy. Postaramy się poznać oraz zrozumieć Twoje potrzeby i wyzwania, oraz dowiedzieć się co chcesz osiągnąć. Takie podejście pomoże nam wyznaczyć jasny kierunek dla projektu, zapewni, że wszyscy będziemy dążyć do tego samego wyniku.
W Rigby wierzymy w długoterminowe podejście do projektów. Zamiast skupiać się wyłącznie na celach krótkoterminowych, rozważamy szerszą perspektywę naszej pracy i dążymy do stworzenia trwałych rozwiązań, które nie tylko zaspokoją Twoje najpilniejsze potrzeby, ale także zapewnią trwałe korzyści na nadchodzące lata.
Mocno wierzymy w architekturę headless i rozwiązania open-source. Takie podejście umożliwia nam tworzenie skalowalnych rozwiązań, które można łatwo dostosowywać i rozbudowywać w czasie. Wykorzystując takie podejście, jesteśmy w stanie dostarczyć Ci rozwiązanie, które będzie zarówno skuteczne, jak i opłacalne.
Cenimy szybki czas wprowadzania produktów na rynek i wierzymy w zastosowanie podejścia Agile, aby to osiągnąć. Dzieląc złożone projekty na mniejsze, łatwiejsze do zarządzania zadania, możemy utrzymać dobre tempo i reagować na zmieniające się wymagania w czasie rzeczywistym. Takie podejście pozwoli nam szybciej wprowadzić Twoją platformę eCommerce rynek, skracając czas potrzebny do realizacji Twoich celów biznesowych.
Jesteśmy pasjonatami pracy z danymi i wierzymy w znaczenie przeprowadzania dokładnych analiz przed wdrożeniem rozwiązań. Oceniając Twoje obecne rozwiązanie, możemy zidentyfikować obszary wymagające poprawy, odkryć dobrze działające elementy i następnie dopasować nasze podejście, aby podejmować świadome decyzje i zapewnić Ci najlepsze możliwe wyniki.
Wierzymy, że tworzenie oprogramowania powinno być procesem opartym na współpracy, a nasi klienci są aktywnymi partnerami w całym cyklu rozwoju. Poprzez współpracę i nasze zaangażowanie, pomagamy naszym klientom w osiąganiu ich celów biznesowych.
W Rigby nic nie kochamy bardziej niż zagłębianie się w ciekawe pomysły i współpracę z naszymi klientami w celu znalezienia najlepszych rozwiązań. Niezależnie od tego, czy masz do czynienia ze złożonym problemem technicznym, czy strategicznym wyzwaniem biznesowym, jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci pokonać twoje wyzwania. Jeśli jesteś gotowy, aby przenieść swoją firmę na wyższy poziom, zacznijmy rozmowę już dziś.