W Rigby nasza filozofia koncentruje się na dostarczaniu rozwiązań eCommerce, które spełniają unikalne potrzeby naszych klientów. Wierzymy, że tworzenie oprogramowania powinno być procesem opartym na współpracy, a nasi klienci są aktywnymi partnerami w całym cyklu rozwoju. Poprzez współpracę i nasze zaangażowanie, pomagamy naszym klientom w osiąganiu ich celów biznesowych.
Historia firmy Rigby zaczyna się od dwóch przyjaciół, Jakuba i Grzegorza, którzy mieli pasję do programowania i wspólnie realizowali swoje pierwsze projekty IT jako freelancerzy. Fascynacja branżą eCommerce pojawiła się, gdy zaczęli pracować nad sklepami internetowymi dla swoich klientów. Wraz z upływem czasu, zauważyli, że dzisiejszy sklep internetowy to coś znacznie więcej niż kilkanaście lat temu. Wyzwania, jakie stawia dzisiejszy rynek eCommerce, wymagają elastyczności, ciągłego rozwoju, optymalizacji i dbałości o szczegóły. Pracując w pierwszych eCommercach, z którymi mieli styczność, zauważyli, że platformy te nie spełniają oczekiwań dzisiejszego rynku. Masa błędów, problemy z utrzymaniem oraz problematyczne wprowadzanie zmian były na porządku dziennym. Zdecydowali, że chcą znaleźć lepsze rozwiązanie dla eCommerce, bardziej elastyczne i pozwalające dostosować wszystko do potrzeb biznesowych. Po wielu próbach i testach znaleźli nowoczesne podejście w architekturze headless, które rozdziela logikę biznesową od części wizualnej i gwarantuje bezawaryjność oraz elastyczność w rozwijaniu sklepu. Od tego momentu wiedzieli, że chcą budować takie rozwiązania dla ambitnych sklepów internetowych i pomóc im w rozwoju. Tak narodziła się firma Rigby.
Naszą misją jest uwolnienie rynku od monolitycznej architektury, która tak długo dominowała w branży eCommerce i skorzystanie z zalet architektury headless. W ten sposób możemy Ci zaoferować bardziej elastyczne, skalowalne i spersonalizowane doświadczenia. Wierzymy, że dostarczając takie podejście i niezrównaną obsługę klienta, możemy pomóc Ci osiągnąć cele biznesowe i nowe wyżyny sukcesu w biznesie.
Ustalenie wspólnego celu jest ważnym aspektem udanej współpracy. Postaramy się poznać oraz zrozumieć Twoje potrzeby i wyzwania, oraz dowiedzieć się co chcesz osiągnąć. Takie podejście pomoże nam wyznaczyć jasny kierunek dla projektu, zapewni, że wszyscy będziemy dążyć do tego samego wyniku.
W Rigby wierzymy w długoterminowe podejście do projektów. Zamiast skupiać się wyłącznie na celach krótkoterminowych, rozważamy szerszą perspektywę naszej pracy i dążymy do stworzenia trwałych rozwiązań, które nie tylko zaspokoją Twoje najpilniejsze potrzeby, ale także zapewnią trwałe korzyści na nadchodzące lata.
Mocno wierzymy w architekturę headless i rozwiązania open-source. Takie podejście umożliwia nam tworzenie skalowalnych rozwiązań, które można łatwo dostosowywać i rozbudowywać w czasie. Wykorzystując takie podejście, jesteśmy w stanie dostarczyć Ci rozwiązanie, które będzie zarówno skuteczne, jak i opłacalne.
Cenimy szybki czas wprowadzania produktów na rynek i wierzymy w zastosowanie podejścia Agile, aby to osiągnąć. Dzieląc złożone projekty na mniejsze, łatwiejsze do zarządzania zadania, możemy utrzymać dobre tempo i reagować na zmieniające się wymagania w czasie rzeczywistym. Takie podejście pozwoli nam szybciej wprowadzić Twoją platformę eCommerce na rynek, skracając czas potrzebny do realizacji Twoich celów biznesowych.
W Rigby wierzymy, że nasz zespół jest kluczem do sukcesu. Dzięki pasji oraz zaangażowaniu, dostarczamy, jak najlepsze wyniki dla naszych klientów. W duchu współpracy i dążeniu do doskonałości pracujemy razem, aby stawić czoła nawet najtrudniejszym wyzwaniom i osiągnąć Twoje cele.
+10Specjalistów
Technologia to nie wszystko. W osiągnięciu sukcesu w eCommerce liczy się ciągła praca nad sklepem, testowanie oraz optymalizowanie. Z tego względu współpracujemy z agencją Digispot. Firmą, która zamienia odwiedzających w kupujących. Ich pęd do ciągłego poprawiania sklepu i zwiększania konwersji sprzedaży w połączeniu z naszym dążeniem do doskonałości w podejściu technologicznym owocuje tworzeniem sklepów, które nie tylko dobrze działają i ładnie wyglądają, ale również generują bardzo duże przychody.
Nic nie interesuje mnie bardziej niż rozmowa o ciekawych pomysłach, wyzwaniach, z którymi mierzy się biznes i wspólna próba znalezienia najlepszego rozwiązania.
Napędza mnie poczucie, że zmieniam internet na lepsze. Szukamy nowych możliwości i podążamy za trendami, wybierając technologię jutra, która zmienia oblicze eCommerce.